ניהול סיכונים – ניהול תיק ביטוח

הביטוח נועד להגן עליכם ועל יקיריכם מפני אירועים בלתי צפויים. ניהול תיק ביטוח מורכב יכול להיות מאתגר,
ודורש הבנה מעמיקה של תחום הביטוח והפוליסות השונות, כמו גם ניהול סיכונים מושכל.
חברתנו מתמחה בניהול תיקי ביטוח, ומציעה ללקוחותיה פתרון מקצועי ואיכותי, תוך התמקדות בשלושה עקרונות מרכזיים:

 

  1. חסכון משמעותי בעלויות:

 

  1. כיסוי ביטוחי מקיף:

 

  1. ניהול סיכונים מקצועי:

 

עם אילו סוגיות חשובות נתמודד: ניהול ביטוחים

1. כפל ביטוח. מה זה ואיך נמנעים ממנו?

כפל ביטוח הוא מצב בו אדם או עסק מבוטחים מפני אותו סיכון בכמה פוליסות ביטוח שונות.
מצב זה עלול להוביל לבזבוז כסף מיותר.
הגורמים לכפל ביטוח:

חוסר מודעות 
אנשים רבים אינם מודעים לכך שהם כבר מבוטחים מפני סיכון מסוים במסגרת פוליסות אחרות.

רכישת פוליסות ביטוח דרך גורמים שונים 
רכישת ביטוחים דרך סוכנים שונים, חברות ביטוח שונות או מקומות עבודה שונים עלולה להוביל לכפל ביטוח.

רצון להבטיח כיסוי מקיף 
ייתכן שאנשים ירכשו פוליסות ביטוח נוספות מתוך רצון להבטיח כיסוי מקיף ככל האפשר, בלי לדעת שהם כבר מכוסים מפני אותו סיכון.

הנזקים של כפל ביטוח:

 

2. התאמת הכיסויים לשינויים רגולטוריים ורפורמות בשוק הביטוח:

שוק הביטוח בישראל נתון לשינויים תכופים הן כתוצאה מרגולציה חדשה והן כתוצאה מרפורמות שמטרתן להגביר תחרות ולשפר את השירות ללקוח.
שינויים אלו עשויים להשפיע באופן משמעותי על היקף הכיסוי הביטוחי ועל התנאים שלו.

 

3. חשיבות התאמת תיק הביטוח:

 

צעדים מעשיים להתאמת תיק הביטוח:

 

 

אל תתפשרו על ביטחון – נהלו את תיק הביטוח שלכם בצורה מקצועית!

 

צוות INNOVEST מזמין אתכם לפגישת ייעוץ ללא התחייבות, במהלכה נעזור לכם:

 

 

האמור במאמר זה אינו מהווה ייעוץ פיננסי או פנסיוני. אין לראות בו המלצה לביצוע פעולה כלשהי, והוא אינו מחליף ייעוץ מקצועי ספציפי הניתן על ידי יועץ מוסמך בהתאם לנסיבות האישיות שלכם.

לפני קבלת כל החלטה פיננסית או פנסיונית, מומלץ להתייעץ עם יועץ מוסמך בעל רישיון כדין, שיבחן את נתוניכם האישיים ויציע לכם את הפתרון המתאים ביותר עבורכם.